Det är du och jag mot världen

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Felicia - 28 mars 2011 19:32

tända ljus måste ju vara det mysigaste som finns haha jag sitter på min säng i mitt rum nu med tända ljus runtomkring mig haha pluggtime!

idag började jag skolan 9.55 och bra som det var så skulle john till tandläkaren ungefär samma tid så hann träffa han i stan en sväng innan skolan oxå  

dagen har annars varit tråkig och helt vanligt. har kollat på sons of anarchy nu i kanske 3-4 timmar haha har nu sett klart andra skivan på andra säsongen! så jävla bra men så sjukt brutal serie, ursh vad hemsk...

Jax är iallafall bäst och coolast av alla! så tipsar om den här serien ifall ni gillar coola killar på harly davidsons, kärlek och slagsmål  haha jag tycker då serien är sjukt bra 


nu ska jag slå på musik och försöka plugga till provet imorgon

 

låt jag har i huvudet idag: peter lemarc- vrå av världen

Av Felicia - 28 mars 2011 07:16

god morgon!

nu sitter jag och äter frukost, två mackor och naturellyoghurt med flingor, gott!  

jag är så otroligt glad över att min data funkar nu haha spelar musik heeeeelatiden

idag händer inget speciellt tyvärr, jag ska till skolan och sen hem och plugga...that sucks

Ovido - Quiz & Flashcards