Det är du och jag mot världen

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Felicia - 6 mars 2011 09:56

supergratis.se är en sida där man kan få saker gratis. man väljer en sak man vill ha hemskickad och så samlar man ihop poäng för att få saken. det kostar ingenting och är superenkelt, jag tycker alla kan bli medlem, då får även jag lite poäng! 

 

bli medlem eller läs om sidan genom att trycka på den här länken: http://www.supergratis.se/?r=76802

 

soo easyy!

 

jag samlar poäng till ett presentkort på hm som ligger på 100 kr! men om man vill kan man samla poäng till tex en iphone 4 eller en tv  

Av Felicia - 6 mars 2011 09:30

jag har varit sjuk så har inte kunnat eller orkat blogga, tror jag är frisk nu iaf?

 

idag ska jag först till hm och kanske köpa någon jacka min mor tyckte jag skulle köpa, sen ska jag till stan för att få ett par slalomglasögon och sen kanske jag ska till actic/nautilus och få ett 4 månaders träningskort! haha taggad jag är för träning with the girls!! tar bara ett 4 månaders för jag inte tränar på sommaren, då är det bara att hoppa studsmatta och sånt! haha

 

sjukt less jag är på min data som typ inte funkar...sen så går de inte att skicka bilder med bluetooth från mobilen till datan heller? jättekonstigt..ska försöka nu igen iaf så kanske jag kan lägga upp nå bilder om de går 

Ovido - Quiz & Flashcards