Det är du och jag mot världen

Alla inlägg under maj 2011

Av Felicia - 9 maj 2011 21:30

ojj vad länge sedan jag bloggade haha! har knappt tänkt på det eftersom jag har haft fullt upp med skolan, killen, kompisar, familjen mm.  


tänkte sammanfatta helgen med lite bilder då jag bland annat var på 70årsfest som kanske spårade ur lite och så sov jag även hos john. anette var så gullig och gjorde plättar på morgonen! (eller morgonen och morgonen?) hela söndagen blev det att ligga i sängen och mysa haha helt slut då jag la mig 5 på lördan...hmmm   


                                  

lite bilder från festen haha alla satt på golvet i toan?

tror jag lägger upp mer lite roligare bilder någon dag då både tessa och bella fotade!

  

Dagen i bilder(superväder!) :


     

satt ute och solade/pluggade i finvädret

   

åt lunch med tjejorna på mat och prat haha fin bild på min halvätna macka...

 

och middan de blir kinamat från waldorf. mamma är i stockholm(solna) till torsdag och jobbar, hoppas kanske på en liten present när hon kommer hem  


var även förbi klintbacken en sväng idag, älskar detta väder!


Ovido - Quiz & Flashcards