Det är du och jag mot världen

Alla inlägg under februari 2011

Av Felicia - 28 februari 2011 23:32

det blev ingen ny blogg för mig. jag provade devote och jag provade nattstad och jag provade blogg.se men inget passade mig! det visade sig istället att jag passade bäst här just där jag är    

 ska nu istället försöka blogga mycket och "fixa det lite roligare" i bloggen. har nu även gjort en ny header och så men den är bara tillfällig. tessa ska ta kort på mig och så ska hon sen hjälpa mig med en ny header, en finare! tack sötaste <3


Idag har jag gått med syster på stan. Är lite halvsjuk, har haft huvudvärk och feber för någon dag sen men var ändå tvungen att gå på stan idag för att leta en present till min mor som fyller år imorgon! grattis grattis

så imorgon kommer syster med pojkvän till oss för att fira fast de vet inte mamma något om. har köpt en fin och ganska dyr present till henne som jag vet att hon kommer att älska!

köpte även en kajal, en skjorta och en cardigan på stan idag. känns som om det var länge sedan jag var där fast det var typ nyss, shoppaholic som jag är!

        

Jag och Bella på gina  

 

 

alot of kisses men nu ska jag nog kanske äta lite och sen sova!  sov gott alla

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards