Det är du och jag mot världen

Alla inlägg under april 2011

Av Felicia - 28 april 2011 18:05

Hänt i veckan:


har inte orkat blogga eftersom jag haft så sjukt mycket att tänka på och varit stressad, så tänkte köra en lista på vad jag gjort:


  • Skola
  • läxa
  • Nästan sett klart hela första säsongen glee
  • John har varit här och jag har varit där
  • Grillat
  • Middag med familjen pohjanen
  • stoppat upp studsmattor
  • Hoppat studsmatta
  • solat
  • varit hos syster, emma och jonathan, john, och tessa 
  • Ätit glass på max med tessa(även john och adam kom dit)

Jag har haft en väldigt rolig men stressig vecka och den är inte slut än. imorgon slutar jag skolan halv 3 och då ska jag ta bussen till john. där ska jag fixa mig för att möta upp julia i stan och så ska vi gå och handla lite middagsingredienser. vi och ida ska nämligen till emma och jonathans lägenhet på en "inflyttningsmiddag". vi ska göra tacos och marängsvish haha klassiker! så idag har vi köpt inflyttningspresent som de ska få  

får se vad som händer på lördag, har lite olika planer och saker jag ska göra och får se hur de går med de..


veckans låt jag nöter: jessie J- Price tag


Av Felicia - 24 april 2011 20:59

Påsken blev helt amazing! detta är då lite av min påsk i bilder. vi har även ätit glass, hoppat studsmatta, åkt i bagaget på bilen till gunnarsbyn (haha), tränat och bastat    


  

detta fick jag i mitt påskägg haha


   

Finaste syster!   


 

mys framför brasan


   

Roland som nästan startade en skogsbrand haha de blev lite för mycket bensin där va?  


            

Vi satt ute helatiden i det fina vädret och solade!

  

           

God mat, bland annat; sill, potatis, lax, oxfile, lamm, rostas, pommes mm...


        

Älskade anton och bella  


Av Felicia - 21 april 2011 21:54

nu har familjen kommit hem från bella och anton. där åt vi pizza och pratade. har även ordnat en liten överraskning till mor och far   mer kan jag inte säga...


imorgon åker jag till stugan med familjen där maija, rolle och tessa redan väntar på oss, kommer blki mysigt med mycket skratt, godis och god mat!


              

tog lite kassa bilder hos syster, såhär såg jag ut idag iaf, hade en riktigt risig dag idag enligt mig själv..

lånade lite av systers nya "läppstift" senare också, det är det nya på reklamen som är så sjukt bra, måste köpas!!

 

det fungerar så sjukt bra och känns precis som om man målar med en tuschpenna haha riktigt roligt. det håller super på läpparna även om man äter eller dricker så far det inte bort, tänkte inte ens att jag hade på det  


nu ska jag fortsätta se på bigbrother... blir ingen mer uppdatering förens på söndag då jag åker ganska tidigt imorgon, men glad påsk people!  



Av Felicia - 19 april 2011 18:43

idag började jag dagen med att äta frukost ute i det fina väder och sen solade jag också i flera timmar. längtar såååå tills man kan börja sola i bikini! 

idag har jag även tränat, lagat mat och duschat, riktigt mysig dag. kändes som om jag verkligen behövde det här. sova länge och sen inte ha något annat planerat. på ett sätt är det just det här som jag hatar, då inget är planerat och jag får panik för att jag inte har något att göra och det känns som om dagarna bara försvinner. men nu tror jag faktiskt att jag behövde det här. det har varit en bra dag även fast jag inte har haft några måsten eller saker att göra.  

men imorgon blir det ändring. jag ska vara på stan innan 1 och fixa lite saker. sen ska jag till älskade john och så tar jag säkert bussen hem därifrån senare mot kvällen..

på torsdag ska jag mor och far till syster och anton. där ska vi beställa pizza och bara mysa, hoppas på att john kommer dit oxå haha

sen fredag åker jag till stugan med "stora familjen" över påsken. jag kommer hem på söndag och eftersom stugan ligger i tjotahejti så finns inget internet och jag kan inte blogga förens på kanske söndag kväll? så härligt att vara ledig på måndag också!


Av Felicia - 18 april 2011 18:42

ska ut och springa nu med mor min, hon ville ha någon som pushade henne till att springa  

tror det blir gymmet imorgon också

  


ursh osminkad och allt...aja..


Av Felicia - 18 april 2011 17:28

flickorna på stadium


           

Av Felicia - 18 april 2011 17:14

Dagens låt: Melissa Horn-En famn för mig


det regnar här nu. på ett sätt är de ju bra för att snön far bort men det blir så trist och tråkigt. jag älskar regn egentligen. tycker det är sjukt härligt att hoppa studsmatta i regn, bada i regn eller träna i regn men allt blir som ändå så dystert..

längtar till sommaren då det spöregnar och man är ute och springer  

Av Felicia - 18 april 2011 14:40

....tar jag det lugnt. sitter och pratar med lite folk på msn och har inte gjort så mycket annat idag haha

på onsdag är det iallfall bestämt att jag ska träffa john, vi får se vad som händer imorgon  

less jag blir på att det blåser!! jag som ville sitta ute i solen idag men orkar verlkigen inte när det blåser så mycket som det gör, undra när det ska sluta...




krya på dig emma   hojja att du alltid ska ha otur..

Ovido - Quiz & Flashcards