Det är du och jag mot världen

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Felicia - 14 april 2011 20:45

    

haha fick en bild på älskling då han inte såg haha sen jagade jag han runt i lägenheten men nejnej, ändring på de  

       

outfitbild för någon dag sen

 

hmmmmm vars har jag somnat...?

                         

haha ett antal bilder på mig


lyssnar på melissa horn, denna låt i högtalarna:


nu ska jag nog ta en dusch och måla naglarna, puss ha bäst kväll!


Av Felicia - 14 april 2011 20:14

mys idag med mina älsklingstjejer. vi var lediga idag pga inställda och injobbade lektioner, riktigt nice!

åkte på stan med julia och emma vid 12. vi åt på dagobert(mums!), shoppade och jag åt årets första mjukglass   gottgottgott och sommarfeeling när vi satt och åt glassen i hamnen..

köpte lite småsaker haha måste verkligen lägga upp min senaste shopping!

efter stan åkte jag till syster och var där i nån timme innan pappa hämtade mig. fick lite clothes av syster oxå (Y)

när jag kom hem gjorde jag pizza, så gott!


imorgon blir det mysfilmkväll med tessa och bella hos bella. så efter skolan ska vi träffas på stan och springa lite ärenden bla. köpa skor till mig, köpa mat(maybe sushi?) och köpa hemmakvällsgodis= bästa godiset  

tror de kommer bli jävligt nice iaf! får se om åker hit och sover sen eller till tessa då hennes parents är borta?

 

 

så sjukt skönt det skulle vara att åka på spa, bara skämma bort sig själv..tycker ni inte de?  

det här är då två bilder från Rosenday SPA i luleå..


 

Ovido - Quiz & Flashcards