Det är du och jag mot världen

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Felicia - 1 mars 2011 21:05

nu har bella och anton åkt hem för ett tag sen. min mamma blev väldigt glad och överraskad när de kom. hon blev jätte glad för alla presenter oxå, fast hon har inte öppnat min pappas ännu 

nu ligger jag i soffan, äter popcorn (ovanligt?) och väntar på Big Brother haha

tycker det är lite äckligt de som vanessa gör, eller vad tycker ni? fast vad skulle man själv göra om man var i samma situation? skulle man berätta till alla direkt eller vad skulle man göra?

jag har aldrig följt bigbrother förut men nu hade jag tänkt göra de faktiskt! såg idag att desperate housewives oxå börjar den 15de mars var det väll? det är du great, fast just nu ser jag säsong 1. jag har lånat den av min syster för kanske 3 dagar sen haha och jag har redan sett nästan alla skivor   desperata hemmafruarnörd? haha 

 

hade det roligt med emma idag oxå, bästaste tjejen 

imorgon ska vara en mysdag har jag bestämt! jag har inget inplanerat imorgon så ska väll duscha, måla naglarna, se på dh och bara myysa haha

 

 

Av Felicia - 1 mars 2011 09:05

vaknade kvart i åtta idag för pappa letade efter min nyckel? är jättepigg nu fast jag gick och la mig vid halv två igår!

  

- Städa lite

-Gå en snabbis till affären

-Laga mat

-Vara med Emma?

-Slå in mammas paket

 

Emma bor ju i Älvsbyn egentligen men nu är hon hos sin kille som bor på brjörx så hon kanske kommer förbi en sväng. min mamma fyller 47( ? ) år idag så på kvällen kommer då bella och anton för att fira. jag ska laga mat idag och så städar jag upp lite dels för att emma ska komma och hon har ju aldrig varit här och dels för att mamma fyller år då.

just nu ska jag väll äta lite frukost tror jag. har sminkat min och så men har inte fixat håret än, men de får vänta för nu är jag så sjukt hungrig!

          

det här är då jag just nu! älskar min nya tröja jag köpte igår  

 

  

såhär ser den ut, fast mycket finare i verkligheten! går även att knyta på flera roliga sätt, köpt på gina   

 


Ovido - Quiz & Flashcards