Det är du och jag mot världen

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Felicia - 15 mars 2011 18:00

just nu sitter jag i tessas säng och ska snart iväg till john på kallkällan. från torsdag till söndag har jag varit i Kassa i en liten stuga som ligger ganska nära finland, om man åker över vattnet kommer man dit jag har varit där med familj och myst. vi åkte även till Ylläs i finland och åkte slalom. ylläs är finlands största skidställe, det är 63 backar och 26 liftar, fatta kul det var då!! världens bästa backar, helt perfekta och då ska vi inte ens tala om gondolliftarna/kabinliftarna haha iaf så kan du läsa mer på min systers blogg jzza.bloggplatsen.se eller tessas blogg tessaphoto.bloggplatsen.se


idag har det varit en ovanligt lugn och skön dag även fast jag då inte direkt är något tisdagsbarn eftersom tisdagar brukar normalt suga...

igår var jag och tränade med emma, jag köpte(eller pappa köpte då haha) ett träningskort på actic, really nice! första gången jag tränade där igår och redan då såg jag arvid, therese och anton som även dom tränar där, nu ska jag iallafall iväg till den tredje pohjanenpojken nu kan dagen bara bli ännu bättre...

Ovido - Quiz & Flashcards