Det är du och jag mot världen

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Felicia - 8 mars 2011 06:35

godmorgon! jag gick upp tidigt idag eftersom jag inte visste när bussen gick, somnade igår så hann inte kolla  

igår hade jag tänkt blogga på kvällen men jag var så sjukt trött och somnade i soffan! det var ju första dan efter lovet igår, alltid extra jobbigt då. efter skolan som slutade vid 4 så for jag med girlsen och tränade på nautilus! det blev ett lätt träningspass eftersom jag aldrig tränat där, julia visade maskinerna och hjälpte med inställningar mm.

när jag kom hem vid 6 kanske så var min syster här. vi pratade jätte mycket och jag har verkligen saknat henne när hon var sjuk! idag ska vi på stan för presentjakt till tessa som fyller 15, lillflickan har ju blivit stor! haha 

just nu äter jag frukost, special K read berries med mjöl, 2 rostisar, äppeljuice och vindruvor haha jag vet jag äter mycket till frukost

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards